خدا هر لحظه با ماست...

متن مرتبط با «بعضیا باید گفت» در سایت خدا هر لحظه با ماست... نوشته شده است

گاه باید نشنید!

  • نیلوبلاگ

    +گاهی باید ساده گرفت و رد شد.xa0بی هیچ حرفی انگار نه انگار.xa0گاهی باید سکوت کرد و رفت.xa0بگذار فکر کنند نفهمیده ای...xa0......

    ادامه مطلب
  • بعضیا!!

  • نیلوبلاگ

    xa0[تنها سکوت]+بعضی آدما رو سر آدم جا دارن.xa0بعضیام رو اعصاب!!xa0.xa0.xa0....

    ادامه مطلب