هوا خوبه
چون
"تو"
هوامو داری
...
+شکر ...
بابت بودنت ،
بابت همه چیز ...
ما را در سایت خدا هر لحظه با ماست... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 11:47