خدا هر لحظه با ماست...

متن مرتبط با «بعضیا فک میکنن» در سایت خدا هر لحظه با ماست... نوشته شده است

من صبور نیستم حالا فک کن ...

  • نیلوبلاگ

    +گاه صبر کردن بیهوده ترین کاره!.....xa0...

    ادامه مطلب
  • بعضیا!!

  • نیلوبلاگ

    xa0[تنها سکوت]+بعضی آدما رو سر آدم جا دارن.xa0بعضیام رو اعصاب!!xa0.xa0.xa0....

    ادامه مطلب