خدا هر لحظه با ماست...

متن مرتبط با «بعضیا مثل» در سایت خدا هر لحظه با ماست... نوشته شده است

خدایا دستمو بگیر ، مثل همیشه

  • نیلوبلاگ

    +خدایا شرمنده ام.xa0شرمنده ی تو.xa0از بس پوشاندی خطاهایم را.xa0و وقتی دوباره به سمتت برگشتم و ازت طلب بخشش کردم،xa0به رویت نیاوردی که چه گنه کارم.xa0xa0خدایا این همه بخششت مرا شرمنده میکند.xa0کمکم کن مثل همیشه.xa0کمک کن بتوانم همانی باشم که تو میخواهی ...xa0......

    ادامه مطلب
  • بعضیا!!

  • نیلوبلاگ

    xa0[تنها سکوت]+بعضی آدما رو سر آدم جا دارن.xa0بعضیام رو اعصاب!!xa0.xa0.xa0....

    ادامه مطلب