
+خدایا شرمنده ام.xa0شرمنده ی تو.xa0از بس پوشاندی خطاهایم را.xa0و وقتی دوباره به سمتت برگشتم و ازت طلب بخشش کردم،xa0به رویت نیاوردی که چه گنه کارم.xa0xa0خدایا این همه بخششت مرا شرمنده میکند.xa0کمکم کن مثل همیشه.xa0کمک کن بتوانم همانی باشم که تو میخواهی ...xa0......
ادامه مطلب
xa0[تنها سکوت]+بعضی آدما رو سر آدم جا دارن.xa0بعضیام رو اعصاب!!xa0.xa0.xa0....
ادامه مطلب