حرفی نیست جز شرمندگی

خرید بک لینک
نمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام، که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم؟

چرا وقتی همه چیز هست، کمتر تو را صدا می کنم؟

چرا وقتی سالم و شاداب هستم، کمتر تو را شکر می گویم؟

پروردگارا!

تنها درخواستم از تو روحی وسیع است،

آنقدر که فراموش نکنم،

در خوشی ها باید بیشتر تو را صدا کرد!

...

خدا هر لحظه با ماست......

ما را در سایت خدا هر لحظه با ماست... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 12:39

صفحه بندی