چرا وقتی همه چیز هست، کمتر تو را صدا می کنم؟
چرا وقتی سالم و شاداب هستم، کمتر تو را شکر می گویم؟
پروردگارا!
تنها درخواستم از تو روحی وسیع است،
آنقدر که فراموش نکنم،
در خوشی ها باید بیشتر تو را صدا کرد!
...
خدا هر لحظه با ماست......ما را در سایت خدا هر لحظه با ماست... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144