تولدت مبارک

خرید بک لینک
+مثل اینکه یادم رفته بود ... تولد چهارسالگی وبلاگ رو.

چهار سال گذشت از اولین باری که اینجا دست به تایپ شدم.

چهار سال گذشت از اولین باری که اولین پست به ثبت رسید.

چهار سال و چند روز ...

تو این مدت نگاه خیلیا از اینجا گذشت.

بعضیا رهگذرایی بودن که موندگار شدن بعضیام رفتن بدون یادگاری.

و من همچنان نوشتم و مینویسم.

تا شاید یه جرقه ی کوچیک شه تو دل آدما.

تا شاید حتی یه نفر یه حس خوب بهش دست داد.

تا بتونم برای یک لحظه هم که شده لبخند رو مهمون لب های غمگین کسی کنم.

تا یه یاد آوری باشم واسه آدما که خدا هر لحظه با ماست.

و من همچنان مینویسم ...

ممنون بابت همراهیتون.

+ تایپ شده شده توسط یه بنده ی خدا در سه شنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۶ و ساعت 21:42 |
خدا هر لحظه با ماست......

ما را در سایت خدا هر لحظه با ماست... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 11:47

صفحه بندی